Gwarancja i reklamacje
-
Gwarancja 5 lat
Testujemy wszystkie nasze żyrandole pod kątem jakości i bezpieczeństwa zgodnie z najsurowszymi normami europejskimi i oferujemy 5-letnią gwarancję. Jeśli w tym czasie coś się zepsuje w Twoim żyrandolu, naprawimy usterkę bezpłatnie lub wyślemy nową część. -
Wsparcie serwisowe
Gwarantujemy wsparcie serwisowe dla naszych żyrandoli przez co najmniej 10 lat. Oznacza to, że gdy dany model zostanie wycofany z produkcji, przechowujemy wszystkie części zamienne w magazynie przez następne 10 lat, aby móc naprawić Twój żyrandol.
Wszystkie skargi proszę kierować do naszego konsultanta Tomáša Feixa. – feix@artcrystal.cz
Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać sytuację w sposób zadowalający.
Co zrobić, jeśli żyrandol dotrze już uszkodzony?
Każdą sztukę pakujemy uczciwie, aby nie doszło do takiej sytuacji. Jeśli żyrandol mimo wszystko ulegnie uszkodzeniu podczas wysyłki, proszę nas o tym poinformować. Prosimy o zrobienie zdjęcia wszystkiego i przesłanie go mailem na adres feix@artcrystal.cz w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Żyrandole są ubezpieczone, więc bezpłatnie wyślemy Ci części zamienne, a w przypadku całkowitego uszkodzenia - fabrycznie nowy żyrandol.
A co jeśli sam uszkodzisz towar przez nieostrożne obchodzenie się z nim?
Również w tym przypadku prosimy o przesłanie maila na adres feix@artcrystal.cz wraz ze zdjęciami. Odezwiemy się do Ciebie i wspólnie ustalimy sposób postępowania - najczęściej wysyłamy części zamienne.